18 Eylül 2013 Çarşamba

Eğitim Sertifikaları ile Kendinizi Geliştirin

Eğitim sertifikaları ile rakiplerinizin bir adım önüne geçin. Günümüz iş dünyasında sadece üniversite mezunu olmak artık yeterli değil maalesef. Üniversite mezunu olmanın yanı sıra en az bir tercihen iki yabancı dil bilmek gerekiyor. Rakiplerinizi geri de bırakmak isterseniz bir takım eğitim sertifikaları edinmelisiniz. Mezun olduğunuz bölüm ile ilgili eğitim programlarına katılabilir, bilgilerinizi tazeleyip yeni bilgiler edinebilirsiniz.



Eğitim programları sayesinde hem bilgi edinip hem de networkünüzü genişletebilirsiniz. Eğitim programları arasından kendinize uygun, kendinizi eksik hissettiğiniz konuları seçebilirsiniz. İstanbul Business Schooll'un birbirinden güzel eğitimleri ile kendinizi geliştirin ve rakiplerinizin bir adım önünde olun. Ben daha önce İbs'nin eğitim sertifikaları içerisinden finans eğitimi aldım. Eğitimden oldukça memnun kaldım. İbs günümüzde ciddi eğitimler veren kurumlardan bir tanesidir. İbs eğitimlerinde karşılıklı iletişime dayanır.



Çözüm odaklı ve uygulamaya yönelik bir eğitim sistemi bulunan İbs, eğitim sertifikaları programlarına herkes katılabilir. Ben İbs'nin finans eğitiminden oldukça mutlu ayrıldım. Pek çok deneyimli eğitmen ve iş dünyası profesyonelleri ile tanıştım. Hocaların deneyimlerinden faydalandım ve projelere katıldım. İbs'nin eğitimleri arasında marka eğitimi, dijital pazarlama eğitimi, reklamcılık eğitimi, yöneticilik eğitimi, pazarlama eğitimi gibi eğitimler de mevcuttur. Kendinize uygun bir eğitim bulabilirsiniz. Bu eğitimler sayesinde kariyerinizde yükselebilirsiniz. İbs'de herkese uygun bir eğitim programı mutlaka bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder