16 Eylül 2013 Pazartesi

Unutulmaz Nişan Pastası

Nişan pastası özel günlerin vazgeçilmezidir. Bu pastalar özel günleri daha da özel kılar. Nişanlanan yakın bir arkadaşımın nişan törenine davetliydim. Bu davette en önemli hususlardan biri nişan pastasıydı. Nişan pastasının son derece gösterişli olmasını istemişti ve seçtiği pasta tam anlamıyla mükemmeldi. Pasta siparişi verirken öncelikle taze olmasına önem vermişlerdi ve meyveli bir pasta siparişi verdiler. Bu pastanın meyveleri gerçekten çok tazeydi. Pastanın keki de tam olması gerektiği gibiydi. Bazı pastaların kekleri son derece sert ve tatsız oluyor. Oysa pastayı pasta yapan tabanındaki kekidir. Güzel bir kekten güzel pasta çıkar.

Nişan Pastası


Eğer canınız çok sıkkınsa bence kesinlikle pasta yemelisiniz. Pastasız üzerinizdeki mutsuzluğu atmanıza imkan yok. Nişanlanan insanların da nişan hazırlığı yaparken nişan pastası siparişlerini mutlaka önceden vermesi gerekiyor. Eğer son dakikaya bırakırsanız pastanız yeterince güzel olmayacaktır ve davetliler pastanızdan pek hoşlanmayacaklardır. Eğer unutulmaz bir nişan töreni istiyorsanız pastanız da unutulmaz olmalıdır.

Nişan Pastası

Butik pastalar da son derece güzeller. Süslemeleriyle bir sanat eserini andıran bu pastalar her zaman benim tercih sebebimdir. Ne zaman mükemmel tasarlanmış bir butik pasta görsem kendimi kaybediyorum ve hemen o pastayı almak istiyorum.

Tatlısız bir hayat gerçekten düşünülemez. Doğum günü pastası da en sevdiğim pastaların başında geliyor. Öyle ki birinin doğum günü olsa hemen pasta faslına geçilsin diye bekliyorum. Çocukluğumdan beri pastaya çok düşkünüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder