14 Haziran 2013 Cuma

Taksim Suit Kaçamağı

İstanbul'a bir iş seyahatim dolayısıyla yolum düştü. Hem iş hem de birkaç günlük tatil kaçamağı yapmak için konaklayabileceğim şık ve güzel bir otel aramaya başladım. Derken yakın bir arkadaşımın önerisi üzerine Three Apples Taksim Suit Otel'i tercih ettim. Taksim Suit'te konaklayarak hem İstanbul'un en merkezi yerinde konakladım, hem de iş merkezlerine çok yakın olduğu için rahat rahat bütün işlerimi hallettim.

Taksim Suit

Taksim Suit hem güler yüzlü çalışanlarıyla, hem de odaların temizliğiyle yakından ilgilendikleri için kalbimi kazanmayı başardı.  Taksim apart otellerle dolu. Eğer sizde Taksim apart otellerde kalmayı düşünüyorsanız kesinlikle Three Appless Taksim Suit'i seçmenizi öneririm.  Taksim otel açısından oldukça kalabalık bir yer malum. Tatiliniz kabusa dönüşmesin diyorsanız kendinize rahat edebileceğiniz bir otel bulmalısınız.

Taksim Otel

Otel ararken internette gezinebilirsiniz. Odaların fotoğraflarını inceleyerek kalmak isteyeceğiniz yeri rahatlıkla seçebilirsiniz. İstiklal Caddesi'nde keyifle yürüyüp, entelektüel bir gezintiye çıkabilirsiniz. Dilerseniz sanat galerilerini gezerek kendinize güzel bir tatil planı çıkarabilirsiniz.

Taksim otellerinden hangisi size en uygunsa onda konaklayın. Sevdiklerinizle hoşça vakit geçirip Taksim otellerinin keyfini çıkarın. Gezintiye çıkmak istediğinizde Ortaköy'e giderek deniz kenarında stres atabilirsiniz. Taksim Suit her yere öylesine yakın ki, araç kullanmanıza hiç gerek kalmayacak. Her yere yürüyerek gidebileceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder